recenze
Omlouvám se za mateník v titulku reflexe. Propojil jsem jména dvou velkých uměleckých duší – mezzosopranistky (a někdy i sopranistky) Magdaleny Kožené a velmistra sofistikovaného flamenca Antonia El Pipy. Proč jsem tak učinil, se pokusím vysvětlit. více
Operní pěvkyně musí umět všelicos. Zpívat, hrát, deklamovat, také znát jazyky… Magdalena Kožená v novém koncertním projektu ukázala, že problémem nemusí a nesmí být ani tanec. V tomto případě konkrétně flamenko. více
Was Kozená macht, das macht sie ganz. Dieser Ernst, dieser Respekt auch vor einem Repertoire, dem sie sich erst nähern musste, machten ihr Musizieren so glaubwürdig. více
De sa chaude voix de mezzo-soprano, Kozena donne les inflexions, accents et trilles andalous à la ligne baroque qu'elle maîtrise : le son flûté et précis enfle et prolonge avec douceur les dissonances en fin de phrase. více
Sie steht auf der Bühne in einem hinreißenden Kleid, vielfarbig und funkelnd wie ihre Stimme. Eine hochdramatische Stimme. Magdalena Kozena Gesang lässt keinen Zweifel daran, welches Unheil sich im Innern des jungen Römers zusammenbraut, der in Georg Friedrich Händels Oper "Giulio Cesare in Egitto" (Julius Cäsar) den ermordeten Vater rächen will. více